Oldalak

2011. december 12., hétfő

wamp

tegnap wampon voltunk. zétény nagyon kitett magáért, segített végig, amire nagy szükségem is volt. pl fotózott (kupleráj az asztalomon, kupleráj a rögtönzött irodámban és ő, amint a vásár végén halálosan kimerülve fekszik a hálózsákjában a táskámban - ezt a képet persze én csináltam).


aztán, azzal is segített, hogy nem vinnyogott végig valamiért, hanem csöndben elvolt magában, hangját nem hallottam. nem volt menjünk wc-re, és értsem meg, ő igenis mindig elfelejti hol van és nem mer a tömegen egyedül átvágni (mi?!), kísérjem el; nem volt éhes vagyok, szomjas vagyok, pizza kell, fagyi kell, mittudomén mi kell. szóval meg voltam elégedve vele. az mondjuk nem tiszta ő mitől fáradt el a vásár végére halálosan, az már annál inkább, hogy én miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése