Oldalak

2011. november 18., péntek

fivosz

zétény arra gondolt, mindenképp csatlakozni kell hozzám a fivosz előadás sorozatára, mert egyrészt fiatal, másrészt bármikor lehet még vállalkozó belőle. akart kapcsolatokat is építeni, ezért nem is ült velem egy sorba, hogy szabadabban kapcsolódhasson. és a nem létező üzleti érdekeit helyezte előtérbe, amin nagyon meglepődtem: nem hölgyek, hanem komoly üzletembereknek tűnő igazi férfiak társaságát kereste. mondjuk jegyzetelni nem láttam, de biztos mindent fejben rögzített. van neki jó nagy, fér bele sok minden. haha.


3 megjegyzés:

  1. basszus, voltak öltönyös üzletemberek? Azt hittem, megint csak nők, nők, nők...Ha tudtam volna, valahogy bepréselem a programomba!

    VálaszTörlés
  2. na majd máskor jobban résel leszel, ha hívlak valahova :) nem csak a csípőből jövő nem-ek, ugye.

    VálaszTörlés
  3. nem járunk olyan helyekre, ahova csak nők, nők, nők... nem tesz az nekem jót ugyanis. zétényt persze bírná, de nem érdekel.

    VálaszTörlés