Oldalak

2012. június 2., szombat

biggin hill

zétény egy ponton besokallt a sok embertől és könyörgött, hogy vigyem magammal biggin hillbe, ahol vagy 15 éve voltam au-pair egy évig, pedig egyedül szerettem volna menni. de hogy ő mindenképp jön és ígéri csöndben lesz, meg észre se veszem majd, hogy ott van, csak hagy jöjjön. jó mondom gyere, de egy nyígás és ott hagylak idegenben, aztán boldoguljál, ahogy tudsz. szerencsére tartotta magát a szavához, így volt egy nyugodt napom. azzal borzoltam az idegeit, hogy kb semmit sem találtam ismerősnek útközben, mert 15 év az úgy látszik egyrészt kitörölt belőlem beégettnek hitt képeket, másrészt átépült kb a fél város.

volt öröm, hogy ülhetett az emeletes busz emeletén. meg bemászott egy postaládába útközben (szerintem akkor holtpontra jutott a nagy világlátás közben).


aztán csöndben tűrte a szemerkélő esőt, míg kerestem a házat, ahol éltem, de valamiért elsőre nem találtam, pedig nem egy bonyolult történet megtalálni. a helyiek már kérdezgették eltévedtünk-e, meg leselkedtek a befüggönyözött ablakok mögül. megmutattam neki az utcát, a házat és a mezőt és a kilátást. annyira nem villanyozta fel, de legalább csöndben volt, az is vmi.


jó kis nap volt. nekem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése