Oldalak

2012. január 28., szombat

kertészkedik

zétény ma épp az ablakban állt és gyönyörködött a növényeiben, mikor hazaértem. azt mondja nézzem csak meg milyen szépek lettek a kis virágai, amiket nemrég az ablakba helyezett tavaszvárásképp, én meg hogy mondtam a magamét, hogy nem lesz az úgy jó. na most mit szólok?! majd kicsattannak, milyen nagyok lettek és már bimbójuk is van. el se mozdul mellőlük, míg virágot nem lát.

őszintén szólva fogalmam nincs, hogy most ő tényleg azt hitte, hogy azok azok a virágok, vagy csak engem akart megetetni. mert azok a virágok pont úgy néznek ki, mint pár hete és sajnos az az érzésem, hogy  úgy is maradnak, pedig már a kezembe vettem az ügyüket és letakartam őket egy kaspóval, hogy sötétben legyenek, de hiába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése