Oldalak

2012. április 16., hétfő

okok

zétény nagyon hallgat. tegnap a wampon azt mondta a szép hölgyeknek, akik a nagy csend felől érdeklődtek, hogy azért, mert nézegeti a statisztikáját és a szerint akkor is olvassák őt, ha nem ír semmit - hogy is lehetne máshogy. akkor meg hova strapálja magát. ettől a hozzáállástól én elzárkózom. a másik meg, hogy tudom, hogy ez csak fél igazság. a másik ügy, amiért hallgat, az az a blamázs, amiről nem akar beszámolni, de én most csak azért is ideírom. szóval teljesen félreértelmezte ezt a húsvétot, pontosabban a locsolkodás részét, mert a sonkát-tojást-tormát profin tömte, csak a lányokat nem locsolta jól. nem akarom tudni valójában hogy locsolkodott, csak azt tudom, hogy így szeretett volna... ráadásul az egész levét én iszom meg, mert húsvét hétfő óta folyamatosan egy tele vödör vízzel ólálkodik körülöttem, mert aszondja, más lányoknál semmiképp sem merne már ezzel próbálkozni, de engem olyan szívesen nyakon öntene, csak az érzés végett. már hogy milyen jó lehet egy teli vödör hideg vízzel leönteni egy lányt. hát most normális?! csak nehogy aztán a végén én küldjem nyakon a vödör vizével.


3 megjegyzés:

  1. végre újra hallhatunk Zétény felől így, hogy tegnap láthattuk is :-)
    puszi
    a lányok

    VálaszTörlés
  2. Gyerünk Zétény, locsolj, légy önmagad! Csókol: anyád

    VálaszTörlés
  3. puszi, a lányoktól? zétény odáig van

    anyjának meg üzeni, hogy legyen nyugodt, minden tőle telhetőt megtesz :)

    VálaszTörlés