Oldalak

2012. április 23., hétfő

tv maci "ügy"

zétény nagy dilemmában van a tv maci "ügy" miatt. mert egyrészt az élete árán sem akarta soha elárulni, és nekem is megtiltotta, hogy valaha leírjam ide, de most mégis ki kell, hogy derüljön, mert dráma van szerinte, szóval, hogy ő nézi, illetve nézte a tv-macit. engem már teljesen kikészített a régi tv maci elvesztése felett érzett bánatával és nem érti meg, hogy nem tudok vele mit kezdeni. igen, szerintem is aranyosabb volt a másik, de hiába ordít itt, nekem akkor sem lesz napi szintű probléma, hogy lecserélték, többek között azért sem, mert nem tudok tenni ellene semmit. azt hiszem manapság ez a legélesebb ellentét köztünk. mert hát fogjam már fel, hogy neki a tv maci országos cimborája volt, minden este csak neki mesélt és csak rá kacsintott cinkosan még egy utolsót villany oltás előtt. és ő enélkül nem is tud már elaludni. hátttőőő.


és nézzem már meg "ezeket itt". hát milyen savanyúak, elkeseredettek és rosszul öltözöttek, mint valami lelenc gyerekek! és az arcukra ragadt parizer, az mi?! többször is megerősített, hogy ezentúl soha még csak a csatornára se kapcsol, nehogy meglássa őket. higgyem csak el! na, hát mekkora veszteség... persze igyekeztem együtt érzőnek mutatkozni, mert úgy könnyebben ugorhatjuk a témát.


1 megjegyzés: