Oldalak

2012. március 20., kedd

az iparművészeti múzeumban

zétény igazán jól érezte magát az iparművészeti múzeum vásárában vasárnap. ennek egyetlen oka, hogy mindenféle szép hölgyekkel flörtölt egész nap és hát ez feldobta rendesen, na. majdnem vér is folyt, emlékezett vissza még este is nagy mellénnyel. az történt, hogy először csak beszélgetett blankával, aztán kicsit nyúlkált, meg nézelődött a sála alatt.

természetesen higgyem el, tisztességesek voltak a szándékai és egyáltalán nem érti, hogy blanka pasija (vagy férje? nem is emlékszik igazán a részletekre) min pöccent be annyira, hogy megüsse.

de nem is fájt neki, nézzem meg, hogy leplezetlenül vigyorog, miközben "fájdalmában épp csuklik össze" szilárd ökle alatt. blanka is csak azért sivalkodott és rémüldözött olyan élethűen, hogy szilárd megnyugodjon. valójában azonban az történt, hogy az ominózus lebukás után blanka ezt csinálta vele. így. még hogy nem ragadnak rá a nők! hahh. hát ki nézegeti kinek a belső zsebét, mondjam meg?!



és igen, volt ez a lila szőrmés kabát... zétény csak úgy találta a sok női holmi között és azonnal érezte, kell neki. szóval divatos olasz úriembernek öltözött szerinte. és nagyon sajnálja, hogy vége a télnek, mert hordaná, abban legyek biztos. nekem tetszett, de amit a szomszéd hölgyektől kapott kritika gyanánt, azt még most se tudta feldolgozni. egyébként szentül hiszi, hogy az csak valami félreértés lehet, mert értsem meg, ő minden szép hölgynek bejön, legyen rajta akármilyen kabát is és hát na. én elhiszem, úgyhogy nem tudom mért nekem magyarázkodik.

azért biztos, ami biztos, flörtölt még kicsit a társkereső irodás hölggyel is. biztosította róla, hogy finom a parfümje illata, meg duruzsolt neki még ezt-azt, míg végül megígértette vele, hogy a legeslegszebb hosszú combú szőke nőt azonnal félreteszi neki, amint bekerül a hölygkészletbe. nem értem mért nem kapott egy jókora pofont a stílusáért, hát nem egy kg narancsról beszélünk!, de nem az én dolgom.



én meg a végén leültettem a pszichológus nénivel beszélgetni kicsit, hátha észrevétlen tud vele valamit csinálni, hogy normálisabb legyen, de azt hiszem zétény végül őt is inkább levette a lábáról. már abból gondolom, hogy gyanús, ahogy az ölében fekszik, de biztosra nem tudhatom, mert igyekeztem nem hallgatózni. vagy ez ilyen helyen így szokás?


1 megjegyzés: