Oldalak

2012. március 2., péntek

lelke

zétény lelke több sebből vérzik. *egyrészt teljesen odáig van, hogy nem írtam semmit február 29-én, pedig azt hallotta, hogy az a nap csak 4 évente van, én meg képes voltam kihagyni, hát nézzek már magamba. mondom mért nem írtál te valamit, ha ennyire fontos és volt mondanivalód. hát mert az írás az én reszortom. nyilván rákérdeztem vajon mi az övé. nyilván hiába. na mindegy, végül odáig fajult a dolog, hogy követelőzni kezdett: hamisítsak neki egy bejegyzést visszamenőleg. tudja, hogy lehet. na mondom, ha ilyen okos vagy, csináld meg magad, mert én biztos nem fogok ilyesmivel bíbelődni a te kedvedért sem. és megcsinálta! végre csinált valamit. gondolom ez is majd szökő évente egyszer fordul elő, de ez is haladás. szóval egy bejegyzéssel visszább zétény első önállóan kivitelezett bejegyzése látható. látható, mert írni azt derogált neki, azt mondta direkt egy beszédes képet választott, mert ő ilyen ügyes. hja.

másrészt az a nyűgje, hogy elcibáltam ma az experidance előadására és leszek szíves máskor megválogatni a helyet, ahova őt vinni akarom. mert értsem meg, hogy neki az építész lelkét karistolja az, ahogy a ram meg lett tervezve és építve. az egy merénylet, egy horror, egy vállalhatatlan építészeti kudarc. hát mért nem kérték meg őt, aki komplett lakóparkokat tervezett és kiviteleztetett, hogy szakértsen. egyszerűen tűrhetetlen, hogy manapság olyan színházterem épüljön, ahol nem megfelelő szögben, sőt helyenként egyáltalán nem emelkednek egymás mögött a szék sorok és így elég egy magas és / vagy nagyfejű ember és máris nem látni semmit az előadásból. át is ült máshova, ahol meg olyan huzat volt, hogy kapucniban kellett ülnie. szóval teljesen ki volt akadva az első rész alatt. a produkcióról annyit bírt mondani, hogy egy nagy zajongás az egész, elege van, haza akar menni. aztán a második rész meg tetszett neki. észrevette, hogy minden lány milyen csinos, dögös ruhájuk volt, meg felhúzkodták a szoknyájukat. az ő kedvéért persze. és a hosztesz lányok is nagyon csinosak és kedvesek voltak, flörtölt is vagy kettővel. a lányoknak köszönhetően hazafelé már nem a nyavalygását kellett hallgatnom, köszönöm nekik ezúton is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése