Oldalak

2012. március 10., szombat

kutyák és kislány

zétény azt hallotta, hogy bármi eladható olyan reklámmal, amiben kutyák és gyerekek szerepelnek. így ma ebben a témában fotózott. a tematikus fotózás a mindene ugye. a kutyákkal kezdte. beidomította őket. a kicsit mosolygósra, a nagyot szomorúra. így sikerültek. szerintem jók lettek. de hát pont a reklámfotózáshoz ne értene zétény? na ugye.

aztán készítette ezt a kisgyerekes fotót, amin nagyon sokat dolgozott, mire sikerült elérnie, hogy a kicsi kutya simogatva legyen és hálásan, hátrafordulva nézzen, a nagy meg épp lepacsizzon a kislánnyal. volt benne munka, én láttam.

hogy mit akar eladni ezekkel a szuper reklámfotókkal azt ő sem tudja, csak kipróbálta magát ebben a szakmában is és hát lám, ez is megy neki.

2 megjegyzés:

  1. Allat, kislany... Na meg a szex! Varjuk a tovabbi kepeket ennek jegyeben...:-) bub

    VálaszTörlés
  2. hiányos öltözetű nők seregét fényképezte már régebben, én is kiváncsi vagyok mikor áll elő vadabb képekkel.

    VálaszTörlés