Oldalak

2011. szeptember 15., csütörtök

én is érintve vagyok

engem egyébként azért bosszant ez a viki ügy, mert zétény kikönyörögte, hogy ha már a wamp-on nem osztogathatott minden neki tetsző hölgynek ékszert, legalább vikinek hagy adjon egy láncot, mert komoly kapcsolatnak ígérkezik és azt gondolja, ilyenkor ez elengedhetetlen. hogy ez protokoll, hallottam-e róla egyáltalán? na jól van, mondom, kioktatásnak itt nem sok helye van azt hiszem, főleg, ha szívességet kérsz éppen. erre csöndben maradt. mármint azután, hogy felszólított, hogy akkor inkább térjünk a tárgyra, mikből válogathat. mondom pl ezekből.

de úgy látszik hiába dolgoztam, mert a komoly kapcsolat reményéből semmi se lett. legközelebb igyekszem nem hallgatni zétény megérzéseire ez ügyben.

2 megjegyzés:

  1. majd én választok egyet akkor, persze magamnak, Viki csak Bvlgarit hord meg Choppardot...

    VálaszTörlés
  2. kész szerencse, hoyg veled könnyebb. de ha egyszer is meglátom, hogy kölcsönadod 'annak' a nőnek, hát nem is tudom.

    VálaszTörlés