Oldalak

2011. szeptember 12., hétfő

wamp

zétény nagyon élvezte a wampot. ha rajta múlik, ma újra ment volna. mondtam, hogy azért nekem még ki kell pihennem, mert én mondjuk dolgoztam és nagyon el is fáradtam, nem csak a nőket hajkurásztam.

ő bezzeg azzal kezdte a napot, hogy átvette a beígért fekete pólóját a varrónőjétől (aki princé is ugye :)), amit rögtön fel is vett. nagyon vagány lett, örült is neki! nem egy izompóló, vastagodnia kell még kicsit, ha szűket szeretne. azt mondta növeszt bele sörhasat, de erről igyekszem majd lebeszélni.


Aztán azonnal megkereste dorottyát, és dorottya olaszországi nyaralásáról beszélgettek. dorottya eleinte nagyon tartózkodó volt, aztán már kicsit kevésbé, de a hangulat korántsem volt fesztelen.




zétény záráskor még visszament dorottyához, hátha megenyhült és udvarolhatna neki legalább egy kicsit, de a helyzet még rosszabb volt, dorottya olyan hisztit rendezett, amilyet még én se láttam, elvonult és ránézni se volt hajlandó zétényre, nemhogy szóba állni vele. mint kiderült, a probléma az volt, hogy zétény megszaglászott egy fiatal hölgyet, aki őt jött meglátogatni, és egyszerűen ellenállhatatlan volt a parfümje. ez dorottya tudomására jutott és vérig sértődött. kutyahaapást szőrével alapon zétény ezek után nagyon gyorsan nagyon szoros kapcsolatba került vikivel, akivel sokkal könnyebb dolga volt és azonnal a lényegre tértek. 




2 megjegyzés:

  1. hát én nem is csodálkozom a Dorottyán az biztos. még jó, hogy nem olvassa Zétény blogját. Na akkor még ennyire sem állt volna szóba vele. Mindig csak a csajozás... mondjuk meg kell mondanom, hogy ez a fekete polo vadító. :)

    VálaszTörlés
  2. csak nehogy te is bekerülj zétény sorába :)

    VálaszTörlés