Oldalak

2011. szeptember 29., csütörtök

mi volt még

az volt még, hogy annyira ment az unatkozás, hogy kipakoltam mindent a táskámból és megtaláltam zétény eredeti törzskönyvét, ami mutatja, hogy ő a 202-es számú és balázs az eredeti neve. végül is büszkén vállalja a múltját, de úgy érzi jól döntött, mikor új nevet választott. ettől még egyedibb, különlegesebb és menőbb. sokkal több csinos nő figyel fel vagányan hangzó új nevére, a zétényre, mint az oly szokványos balázsra.

aztán olvasgatott egy kis bulvárt (igen, fejjel lefelé), amitől én elhatárolódtam és ő se bírta sokáig. annál a cikknél kezdett el hörögni, aminek a címe: "külön vonattal költöztek" és amiben azt olvasta, hogy brad pitt és angelina jolie külön vonattal költöztek londonból glasgowba egy hosszabb forgatás miatt és innen idézem: "miután megérkeztek, brad a fiúkkal, madoxszal és paxszal horgászni ment, ám egy árva halat sem fogtak." cikk vége. ez még zéténynek is sok volt.

műszak vége felé vállalta a pénzszámolást, de ott elakadt, hogy hogy fogadhattam el 2 db sötét fekete, minta nélküli, 200-asnak tűnő fémpénzt, ami tuti nem is érvényes már ilyen formában. hát mondom mért nem mondtad meg te annak a helyi fiúnak, hogy te ezt nem fogadod el. én úgy láttam jobb, ha nem akadéskoskodom.

és a végén lefényképeztette magát az első és szerinte utolsó munkahelye előtt, hogy azért legyen mivel szédíteni a csajokat alkalomadtán.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése