Oldalak

2011. október 18., kedd

diéta

zétény nagyon akart írni a bónusz partyról, de ez most már elmarad. elszállt a pillanat úgymond. az ihletével együtt. meg amúgy is olyan levert és kedvetlen. csak kuporog a fotel sarkában rezignáltan. az történt, hogy tegnap dietetikusnál voltam, aki egyrészt leszúrt, hogy továbbra sem táplálkozom megfelelően, bár az igyekezetet azért látja, csak nem eléggé, másrészt ellátott újabb táplálkozási tanácsokkal, és figyelmeztetett, hogy most már ideje igazán komolyan vennem magam. mindezeket itthon elmeséltem zéténynek, aki azonnal fel is vette ezt a kuporgó pózt. egy ideig azt gondoltam, engem sajnál, de aztán jó hosszan kifejtette, hogy csak maga miatt aggódik, az hidegen hagyja, hogy én mit eszem. az aggasztja, hogy ez az egész őt is érinti majd és ki tudja miken kell élnie ezután. magokon, vagy min? (egyébként nem, csak azt se tudja mit beszél.) túlságosan szereti a hasát, ez van, értsem meg és gondoljam át ezt a diéta dolgot, vagy esetleg főzhetnék kétfélét. ezen a ponton kimentem a szobából.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése