Oldalak

2011. október 7., péntek

öltözködne

ma volt az első glamour nap a háromból, így elmentem vásárolni. zétény nyilván velem tartott. ez a vásárlás nagyon megy neki. de hiába célozgatott, hogy ebben milyen menő pasi lenne, meg az milyen jól kiemelné a szeme színét, nem kapott semmit. mondtam, hogy talán hordani kéne a szürke-pink csíkos pólóját előbb, ha már van, nem? nem folyton új ruhákért ácsingózni. így most hordja. és hát a Z betű a nyakában. én elleneztem, ezt előrebocsátom. itthon találta az ékszeralkatrészek közt és az neki mindenképp muszáj a nyakába, az se érdekli, hogy köves és csillog, mert Z, mint zétény és kész. mondtam, hogy lefényképezni lefényképezem, ha utána békén hagy. azt viszont leszögeztem, hogy nem veheti fel, ha együtt megyünk valahova. így holnap se a wampra. motyogott valamit, hogy azt majd ő tudja, de én ebből úgyse engedek, ha a feje tetejére áll, akkor se. meglátjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése