Oldalak

2011. október 5., szerda

gusztustalan

zétény most este netezett, míg én mosogattam és ezt a képet találta. szerintem gusztustalan, de ő komolyan és nagyon hosszan morfondírozott arról fennhangon, hogy vajon ez jó ötlet-e, hogy levegye a nőket a lábukról. mert a férfiakhoz a gyomrukon át vezet az út, ez tiszta sor. a nőkhöz nem annyira, de ha ő is benne lenne mondjuk egy finom tányér kolbászos spagettiben, mint ken (vagy ken valamelyik rokona, ezt nem tudtuk eldönteni) a képen, akkor hátha mégis. én csak annyit kértem, rajtam ezt ne tesztelje, mert tányérostól, spagettistől, kolbászostól repül azonnal, abban biztos lehet. most hümmög. nem tudom ez mit jelent.


2 megjegyzés:

  1. Atyám! Pofozd már föl egy kicsit, hátha észhez tér! És amúgy is: mért te mosogatsz? Mosogasson ő, hátha akkor néhány értelmes gondolat is átfut az agyán...

    VálaszTörlés
  2. zétény olvassa a kommenteket... és azt mondta, ha kezet merek emelni rá, megkeresi az ötletadót is :D

    nem, csak viccelek. lusta dög, el van szabva. azt mondta múlt hónapban felvágta a gombát, most még nem akar a konyhába menni.

    VálaszTörlés