Oldalak

2011. október 12., szerda

zétény múltja

nézegettem a fényképeket etelkánál fb-on csak úgy. és ilyen képekre bukkantam zétényről még balázs korából. némely képen le vagyok döbbenve, másokon jót nevettem. és megint másokon meg szinte megrökönyödtem.

képaláírás by etelka:
balázs (33)
csillagjegye: nyilas
imádja a nőket, a flörtölést, a randizást, a bókokat, a lassúzást és utána egy cigit. egyedülálló.

először is, ki 33 éves? zétény (balász)? mert eddig nekem azt állította, hogy 27! fel vagyok háborodva. eddig zsenge korára való tekintettel néztem el neki egy csomó dolgot. na de ennek ezek után vége. 33 évesen ne viselkedjen már nekem úgy, ahogy!

azt sem tudtam, hogy szeret lassúzni, de ez nem rázott meg annyira, mint a kora. hálistennek a cigi eddig nem volt téma, mert azt nem tűröm. de ahogy olvasom, a lassúzás után egy cigi. úgyhogy csak arra kell figyelnem, hogy ne lassúzzon.


képaláírás:
balázs az ideáljaival: ezernyi nővel

ezen jót nevettem :) mennyire tipikus.


ezen a képen meglepődtem. hogy tud ilyen elegáns is lenni. tényleg nagyon fess ebben a pasztellszínű kötött pulcsiban. megy a hajához, meg úgy egyáltalán jól néz ki.

nem csodálom, hogy megrogyott dorottya térde, amikor meglátta így a hajdani balázst. tényleg jó pasi, a mindenit.

itt épp vikit szökteti. hát ezzel sem dicsekedett. de ilyen előzmények után főleg nem értem viki hogy dobhatta őt olyan szívtelenül, ahogy a dunapart randi után.

itt a nőideáljáról nyilatkozik. döbbenet.
"Hogy mit nézek meg a nőkön? Hát a seggüket! Amelyik luvnyának a segge izmos, az jól ...... és ...... meg ....... ! Hát ezért! Mondjuk a dudájuk is fontos, mert a ........... amikor .......... .De a segg fontosabb." Balázs, akinek a véleményét kénytelen voltam cenzúrázni (etelka).


képaláírás by etelka
"Balázs és a nők! Hiába volt hideg idő, a mi szívtiprónk körül forrt a levegő!"

azt hiszem ezen a napon költözött hozzám. ahogy nézem pont jókor, mert már a pólóját szaggatták a sok nők.

2 megjegyzés:

  1. a szép csíkos pólót is odakészítettem neki, a pufidzseki mellé. Az övé, nincs mese!

    VálaszTörlés
  2. jesszus, ne idegesíts, el van kapatva már így is. (ugrál örömében, de ez titok)

    VálaszTörlés