Oldalak

2011. október 3., hétfő

zétény szava

a tegnapi napra hivatkozva, hogy nagyon későn értünk haza és zétény borzasztóan kimerült a sok új élményben, felülírta a múltheti ígéretét, miszerint mindenképp fel fog kelni időben és jön gubázni, hisz ott várja őt az ő rajongója. asszem levizsgázott szavahihetőségből.

de engem ez nem is érdekelne, ha nem nekem kellett volna szabadkoznom a magából érthető módon teljesen kikelt és csalódott rajongójával, aki mindenképp szeretett volna vele élőben is találkozni és aki romokban távozott tőlem, miután elmondtam, hogy zétényre ma még csak véletlenül se számítson. olyasmiket is mondott, hogy ennyi volt, vége ennek a plátói szerelemnek, zétény vessen magára.

zétény természetesen most megint kivan, hogy de mért nem cipeltem el erőszakkal, most miattam (!) nem jöhetett létre a nagy találkozás. válaszoltam bármit is? nem.

és most akkor ő vérig van sértve. hahhh.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése