Oldalak

2011. december 13., kedd

100

zétény legnagyobb örömére nem tudok aludni így hajnal 3 körül se. és hogy mért örül ennek? mert így kényszeríthet, hogy most, most, most legyen meg neki a 100. bejegyzése a blogjában, ne holnap, ne amikor nekem kedvem lenne hozzá, hanem MOST! aha, jó. és akkor nem átallott instrukciókkal is ellátni, amik szerint legyen benne a 100-as, mert magamtól is tudhatnám, hogy ez egy fontos szám, szép kerek és jó sok, konkrétan szülinapnak is felfogható, blogszülinapnak, és persze legyen benne nő is, mert neki az a legfontosabb ugye, de ezt nyilván mondania se kell, csak ismerem már ennyire. nem hát, ismerem ennyire. egyébként értem amit mond, hogy ha nem alszom, akkor akár nyugodtan meg is ejthetem ezt a marha fontos bejegyzést (igen, ironikus vagyok), de azért álljon már meg a menet. pont elég baj az nekem, hogy nem tudok aludni, nem akarom még az ő blogjának irkálásával is súlyosbítani ezt az egészet. persze zétény követelődzésénél minden csak jobb lehet, így nekiláttam és elkészítettem a nagy művet. előre röhögtem, mit szól majd hozzá. a kért kritériumokat maximálisan teljesítettem, úgyhogy ez van, ezt kell szeretnie. persze őrjöng és újat követel, de mondtam, hogy majd 200-nál. vagy csináljon jobbat ő.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése