Oldalak

2011. december 23., péntek

sűrű nap

zétény ahelyett, hogy a karácsonyi ajándékom beszerzésével foglalkozna, minden mást csinál. pedig direkt felhívtam a figyelmét arra is, hogy 2 nap múlva karácsony és arra is, hogy remélem valami igazán eredeti ajándékkal áll elő, mert megérdemlem. és bár délelőtt úgy ment el, hogy jól van, intézkedik, természetesen az ellenkezője történt és a következő élményekkel tért haza:

1. elugrott a fogasházba, ahol karácsonyi vásár volt, körbe is nézett, de elfelejtett nekem bármit is keresni, mert elbeszélgette az időt.

2. beugrott a pizzás barátnőjével legújabb kedvenc helyére a legújabb kedvencére.
3. téblábolt kicsit a westendben, de inkább beszélgetett ajándékkeresés helyett.
4. elment moziba megnézni az életrevalókat, ami nagyon bejött neki, nézzem meg én is.
5. majd beugrott még valahova, azt se tudja hova egy kis füstöt szívni és zenét hallgatni, de nagyon lapos volt a hangulat, senki se táncolt, így hazajött.
természetesen nem vett nekem ajándékot, sőt nem is fog. nem érti honnan gondolom, hogy holnap is fárasztó császkálással fogja tölteni a napot, miattam. viszont mindenek ellenére ő nagyon szeretne sok ajándékot, lehetőség szerint drágákat és reméli nem fogom fél vállról venni a dolgot. miről beszél?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése