Oldalak

2011. augusztus 30., kedd

házat épített

zétény 2 napos eltűnésének bizony oka van. építkezett. a nyúl házát ugyanis nemrég lakhatatlannak nyilvánítottam és eltüntettem. a nyúl aztán addig rágta zétény fülét, talán még meg is zsarolta kicsit, míg ígéretet nem tett egy új házra. ígéretét mostanra be is váltotta.

az építész mester büszkén mutatta be A házat a leendő tulajdonosnak. a nyúl pedig gondosan ellenőrzött mindent, szabályszerűen bejárta a házat és csak azután vette át, hogy azt műszakilag teljesen rendben találta.

4 megjegyzés:

  1. Bakker,amikor Balázs volt, nem barkácsolt volna soha...vagy a nyúl, vagy te vagy rá jó hatással, de teljesen le vagyok nyűgözve!

    VálaszTörlés
  2. én is csak lesek. szerintem a nyúl vagy levette a lábáról, vagy mondom, zsarolja. nem tudom, nekem is fura zétény viselkedése. mondjuk amíg előnyére változik, én nem szólok semmit.

    VálaszTörlés
  3. mondjuk nálam meg nem fényképezett melleket...

    VálaszTörlés
  4. nem tudom mi van vele, mondom. ma is tök fura.

    VálaszTörlés