Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

a nagy találkozás

egy ideje érzem, hogy kell nekem egy férfiembernek való, méghozzá etelkától (aki prince varrónője volt az idei szigeten :D ). nem volt konkrét elképzelésem, gondoltam majd a pillanatra bízom magam. tegnap, az utolsó szabadtéri wampon került sor a nagy találkozásra. annyira gyorsan történt az egész, hogy nem is emlékszem a részletekre, csak azt tudom, hogy balázzsal együtt távoztunk etelka standjától.

balázs sötét szőke hajú, vakítóan kék szemű és állítólag nagy nőcsábász. majd meglátjuk. ez a kép mondjuk elég árulkodó, de én bizakodó vagyok - bízom az ellenkezőjében.

első találkozásunkkor ebben a vagány csíkos pólóban fogadott, de nekem annyira megtetszett az egyik fekete pajtásán ez az elefántos póló, hogy megkértem ugyan vegye már azt fel. kicsit húzódozott, de az, hogy megy a szeme színéhez meggyőzte.
hát így.

4 megjegyzés:

  1. Ez mennyire jellemző már rá! Egyszer volt egy idősebb nője, az kezdte el mondogatni neki, hogy a Balázs név túl átlagos hozzá. Én kinevettem, de látom, neked letolta a torkodon a dolgot!

    VálaszTörlés
  2. Balázs, mi???!!! :-)

    VálaszTörlés
  3. hivatalosan Balázs, de már megzétényült :)

    VálaszTörlés