Oldalak

2011. augusztus 20., szombat

mentünk ma vásározni korán reggel a margit szigetre. zétény akkor még nagyon humoránál volt. például próbált megviccelni, hogy lepke szállt a kezére, nézzem meg milyen szelíd, nem akar elrepülni. haha. hát már majdnem elhittem, hogy nem egy gyűrűmet húzta a kezére, hanem igazi lepke.
aztán elég hamar elunta magát, amit meg is értek, mert nem sok tennivalónk akadt sajnos.
mire észbe kaptam, már le is lépett és idegen asztalokon randalírozott. itt épp tüskécske zsugorkái közt matat  nem túl elegánsan.
aztán pedig bősz erika babáival nézte a repülőshow-t. állítólag. nekem gyanús, hogy volt ott másról is szó, mint repülőkről.
este még ment a hiszti a tüzijáték miatt, hogy azt neki mindenképp látnia kell, engem meg mondom nem érdekel, megyünk haza, majd mutatok én neked itthon tüzijátékot. és lám. ezzel is elégedett volt, úgyhogy szavam nem lehet.

2 megjegyzés:

  1. A lányok azóta is lovagjuk után sóhajtoznak:)

    VálaszTörlés
  2. meg is értem :) van okuk a sóhajtozásra :) zétény is emlegeti őket bőven.

    VálaszTörlés