Oldalak

2011. augusztus 23., kedd

izgalmak

a nyúllal ma orvosnál jártunk, mert furán rázza a fülét mostanság. zétény szorongott egy sort a fotel sarkában, hogy most mi lesz, hogy lesz, de megnyugtattam, hogy biztos semmi komoly, nem fogják a nyulat bántani és egyáltalán.
és így örült, mikor hazajöttünk. jól megszorongatta azt a fránya nyulat örömében, hogy végre itthon van és nem esett bántódása.
zétény időközben szabónál járt új nadrágot varratni, mert sajnos az ő új életvitelével nem egészen kompatibilis a csajozós fehér nadrág, amire nagyon kell vigyázni, nehogy koszos legyen. célozgatott ugyan arra, hogy esetleg ki is moshatnám neki, de arra aztán nem tudott mit szólni, hogy szerintem meg ő is moshatna magára, hát ki vagyok én, a mosónője? na meg amúgy is rég akart egy farmert, úgyhogy lett neki.
a pólót meg rásózták, mintegy grátisz, így elhozta, de kerek perec kijelentette, hogy csak nem képzelem, hogy hordani fog egy női pólót! nem képzelek én semmit, hord, amit akar.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése