Oldalak

2011. augusztus 15., hétfő

szervízben

a mai napot kora reggel a szervízben kezdtük. zétény úgy csinált, mint aki nagyon ért az autószereléshez és be is vette magát a rozsdás alkatrészek közé. csak azon akadt ki, hogy miért kell neki fehér nadrágban lennie. hát mondom, mert nincs másik, nem?
erre a nadrág ügyre hivatkozva hamar abba is hagyta a szerelést és sűrű unatkozásba kezdett. mikor mér nem bírtam nézni, hogy unottan rugdossa a kitört hátsólámpám és közben lekicsinylően kérdezgeti, hogy ez vajon hogy történt,
megkértem, hogy inkább segítsen a gyöngyöket válogatni, én meg akasztót teszek rájuk. abban az 5 órában, amit ott eltöltöttünk, gondoltam csináljunk valami hasznosat is.
persze nem segített, csak hangosan unatkozott tovább, így odaadtam neki a telefonom játszani, csak csönd legyen. azt hiszem kell még csiszolódnunk, mert messze még bármilyen összhang.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése